イケメンですよね!

Träffade Bea idag~ (en kompis som också pluggar här) och va med henne hela dagen ^^
Stack till Shibuya 109-2 och glodde runt på alla snygga killar kläder kekekekeke ♥
Började snacka med en som typ hjälpte till o designa kläder till PS COMPANY!! mest åt Vivid och SuG *_*
I DIED!!! han sa att jag fick komma ofta så kanske jag får träffa dom!! OMFG♥♥


Senare stack vi till Harajuku och glodde runt lite OCH HITTADE EN KPOP-AFFÄR!!
där vi fick fangirl-attack över allt som fanns lol x''DD
Så vi köpte lite kkkk
Jag köpte Mr.Simple (Kyuhyun version) & U-Kiss NEVERLAND
och Carro köpte JYJ's In Heaven och Mr.Simple (Yesung's version)
och man fick gratis posters till 8'''DDD clkdjkfhdjsklaöl
dom hade dock INGET med varken Zhou Mi eller Henry.. vilket sög som fan


Snackade med en assöt Jrocker i harajuku också T^T blond och piercad och allt ♥ bwaa~
Han gillade min piercing och älskade att jag gillade Dir en grey, för det gjorde han också 8''D
ldksjifhndklfköslgmlkdfmgld kyaaa~~~ ♥



Sen stack vi och åt OKONOMIYAKI som vi fick steka själva~ ^^
it was just as amazing as always 8''D

Kommentarer
Postat av: Elin

....jag vill oxå!!

2011-10-04 @ 01:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0